Wersje językowe
Waluty
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty InPost

Nowości
  1. ZVEZDA 9060 - 1:350 Poltava Russian Imperial Battleship
  2. ZVEZDA 7307 - 1:72 Yak-130 Russian Trainer Aircraft
  3. ZVEZDA 6232 - 1:72 German Headquarters in Winter Uniform
  4. HELLER 80841 - 1:150 Grande Hermine
  5. HELLER 80830 - 1:200 Flying Cloud
  6. HELLER 80460 - 1:125 Douglas DC-10
  7. FUJIMI 722795 - 1:72 F-14A Tomcat VF-154 Black Knight
  8. FUJIMI 722788 - 1:72 RF-4E Phantom 501SQ
  9. FUJIMI 722672 - 1:72 Tachikawa Ki-36
  10. FUJIMI 722658 - 1:72 Type 96 Carrier Based Fighter
  11. FUJIMI 722634 - 1:72 Type 99 Carrier Bomber Model 1
  12. FUJIMI 722603 - 1:72 Yokosuka D4Y1-C Suisei (Judy)
  13. FUJIMI 722597 - 1:72 Zuiun Type 11 634 Flying Corps
  14. FUJIMI 722528 - 1:72 Suisei Type33 (D4Y2) 752 Flying
  15. FUJIMI 722481 - 1:72 Hakajima Ki-43I Hayabusa 59FG
  16. FUJIMI 722474 - 1:72 Ki-43I Hayabusa
  17. FUJIMI 722344 - 1:72 Tiger I
  18. FUJIMI 460093 - 1:700 Destroyer Yukikaze / Isokaze
  19. FUJIMI 460079 - 1:700 IJN Battleship Hiei
  20. FUJIMI 421285 - 1:700 Admiral Graf Spee
  21. FUJIMI 401720 - 1:700 IJN Takao Full Hull Model
  22. FUJIMI 400990 - 1:700 IJN Seaplane Carrier Sanuki-Maru
  23. FUJIMI 400914 - 1:700 IJN Minelayer Ship Tsugaru 1941
  24. FUJIMI 400891 - 1:700 Brazil-Maru Full Hull Model
  25. FUJIMI 400426 - 1:700 IJN Fuel Ship Toho Maru
  26. FUJIMI 400419 - 1:700 IJN Fuel Ship Kyokuto Maru
  27. FUJIMI 350035 - 1:48 US Navy Flight Deck Crew
  28. FUJIMI 311111 - 1:48 Aichi D3A1 Val
  29. FUJIMI 141398 - 1:12 Kawasaki ZX-10R
  30. FUJIMI 141374 - 1:12 Honda VFR 800P Police
  31. FUJIMI 141312 - 1:12 Yamaha FZR750 1985
  32. FUJIMI 141305 - 1:12 Honda Vfr 800P Japan Police
  33. FUJIMI 126432 - 1:24 Porsche 911 Turbo
  34. FUJIMI 126418 - 1:24 Lamborghini Diablo 4WD VT
  35. FUJIMI 126173 - 1:24 Autobianchi A112 Abart
  36. FUJIMI 122373 - 1:24 Ferrari 550 Maranello
  37. FUJIMI 120683 - 1:24 Toyota Levin Te27
  38. FUJIMI 114392 - 1:24 Tools Remix
  39. FUJIMI 113326 - 1:20 Pit Crew Set Wall Stand
  40. FUJIMI 111148 - 1:24 Nostalgic Racer Tuning Parts
  41. FUJIMI 110417 - 1:24 Accessory Parts
  42. FUJIMI 092058 - 1:20 Tyrell P34 Japan GP 1977
  43. FUJIMI 092041 - 1:20 Ferrari F10
  44. FUJIMI 092034 - 1:20 Brabham BT46B Sweden GP
  45. FUJIMI 092027 - 1:20 Ferrari F138 China GP
  46. FUJIMI 091983 - 1:20 Ferrari F1 87/88C
  47. FUJIMI 091976 - 1:20 Williams FW14B 1992
  48. FUJIMI 090986 - 1:20 Tyrrell P34 No 4
  49. FUJIMI 090917 - 1:20 Ferrari F2003
  50. FUJIMI 090818 - 1:20 McLaren Mp 4/6 Honda
  51. FUJIMI 090320 - 1:20 Ferrari 126 C2
  52. FUJIMI 039664 - 1:24 Toyota Sports S800
  53. FUJIMI 039640 - 1:24 Nissan R32 Skyline GT-R
  54. FUJIMI 039534 - 1:24 Mazda Familia 323
  55. FUJIMI 039527 - 1:24 Nissan Cedric Gloria 430
  56. FUJIMI 039510 - 1:24 Toyota Crown 2000 Turbo
  57. FUJIMI 039428 - 1:24 Mazda RX-7
  58. FUJIMI 039282 - 1:24 Nissan Fairlady Z
  59. FUJIMI 038995 - 1:24 Nissan Fairlady Sr311
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EXITO

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym działającym pod adresem www.exito.sklep.pl, prowadzonym przez Sprzedawcę.

 

Sprzedawcą jest Dariusz Światłoń, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Dariusz Światłoń Exito”, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadający nr NIP-945-186-90-58 i nr REGON 120218051.

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać pod adresem: ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, tel. (12) 657 00 30 (pon-pt 11-18, sob 9-13), adres email: sztab@exito.sklep.pl

 

§ 1 Definicje

Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym, działającym pod adresem www.exito.sklep.pl.

Sklep – prowadzony przez Sprzedawcę serwis internetowy, dostępny pod adresem www.exito.sklep.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która na zasadach określonych w Regulaminie składa Zamówienia w Sklepie.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające rodzaj i ilość Towarów, które chce nabyć, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

 Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

 

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu i stanowi integralną część Umowy Sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Sklep może organizować akcje promocyjne sprzedaży Towarów oraz wyprzedaże, o czym informuje na stronie internetowej Sklepu.
  4. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest dysponowanie aktywnym kontem poczty elektronicznej oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, wyposażonym w jedną z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, zaktualizowaną do jej najnowszej wersji.
  5. Złożenie Zamówienia w Sklepie przez Klienta wymaga uprzedniego zapoznania się z niniejszym Regulaminem i dokonania jego akceptacji przed rozpoczęciem procesu realizacji Zamówienia.
  6. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane.
  7. Oferowane przez Sprzedawcę modele sprzedawane są bez materiałów montażowych, w szczególności takich jak: kleje, farby czy narzędzia, jak również podstawki i stojaki służące ich prezentacji, o ile nie zaznaczono, że jest inaczej.
  8. Sprzedawca oferuje Klientom Sklepu usługę newsletter, świadczoną na zasadach określonych w odrębnym regulaminie, dostępnym TUTAJ.

 

§ 3 Składanie Zamówień

  1. Wszystkie ceny Towarów w polskiej wersji Sklepu podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu - www.exito.sklep.pl.
  3. Zamówienia poprzez stronę internetową Sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  4. Zakupów w Sklepie można dokonywać po zarejestrowaniu się przez Klienta w serwisie Sklepu i utworzeniu konta Klienta, lub bez rejestracji.
  5. Przy rejestracji, celem utworzenia konta Klienta, wymagane jest podanie przez Klienta danych kontaktowych określonych w formularzu, w tym loginu, hasła, imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu i adresu email. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji Zamówienia.
  6. W celu dokonania zakupu Towaru bez uprzedniej rejestracji i założenia konta Klienta należy podać: imię, nazwisko, adres, numer telefonu i adres email. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji Zamówienia.
  7. Proces złożenia Zamówienia przebiega następująco: Klient wybiera interesujące go Towary, dodaje je do „Koszyka”, wybiera formę płatności oraz dostawy, zatwierdza swój wybór klikając w przycisk "Zamawiam", następnie podaje dane adresowe do wysyłki, a atakże w przypadku wyboru paczkomatu jako formy wysyłki wybiera paczkomat i akceptuje regulamin tej usługi, weryfikuje podane dane w „Podsumowaniu” zamówienia i dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu, a na koniec akceptuje Zamówienie. Złożenie Zamówienia następuje poprzez kliknięcie w przycisk „Potwierdzam zakup”.
  8. Z chwilą złożenia Zamówienia (kliknięcia w przycisk „Potwierdzam zakup”) między Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów objętych Zamówieniem.
  9. Po skutecznym złożeniu Zamówienia Klient dostaje od Sklepu automatyczne potwierdzenie otrzymania Zamówienia w postaci wiadomości email.
  10. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia jest liczony od momentu wpływu płatności za zamówiony Towar na rachunek bankowy Sprzedawcy, podany w potwierdzeniu Zamówienia, lub od momentu wyboru opcji „Pobranie – płatność przy odbiorze przesyłki”.

 

§ 4. Realizacja Zamówień

 Na całkowity termin realizacji Zamówienia składa są termin przygotowania wysyłki Towaru przez Sprzedawcę oraz czas dostawy deklarowany przez operatora pocztowego/firmę kurierską. Terminy wysyłki Towarów znajdują się TUTAJ. Deklarowane czasy dostawy operatorów zostały podane TUTAJ.

  1. Z uwzględnieniem terminów, o których mowa w ust. 1 zamówione Towary są przygotowywane do wysyłki w ciągu 48 godzin (nie licząc sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zarejestrowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, lub – w przypadku wysyłki za pobraniem – w ciągu 48 godzin od daty złożenia Zamówienia. O skompletowaniu Zamówienia Sklep informuje Klienta w przesłanej wiadomości email.
  2. W przypadku niektórych Towarów czas przygotowania wysyłki może być dłuższy niż wskazany w ust. 2. W takiej sytuacji Sklep poinformuje Klienta o terminie realizacji Zamówienia niezwłocznie po ustaleniu czasu potrzebnego na przygotowanie wysyłki, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin (nie licząc sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zarejestrowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, lub – w przypadku wysyłki za pobraniem – w ciągu 48 godzin od daty złożenia Zamówienia. W razie wydłużonego okresu oczekiwania na przygotowanie wysyłki ponad ten, o którym poinformował Sklep w zawiadomieniu o terminie realizacji, Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  3. Jeśli okaże się, że zamówione przez Klienta Towary są niedostępne z przyczyn niezależnych od Sklepu, Sklep poinformuje o tym niezwłocznie, wskazując przewidywany termin realizacji zamówienia. W takiej sytuacji, w przypadku braku akceptacji podanego terminu, lub gdy Towar jest trwale niedostępny i nie jest znany nawet przybliżony termin jego dostępności, Klient jest uprawniony do dostąpienia od Umowy Sprzedaży.
  4. Klientowi odstępującemu od Umowy Sprzedaży Sklep zwraca wszystkie uiszczone wpłaty niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, a realizacja Zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych Zamówień na te Towary, aż do wyczerpania puli Towarów objętych tą formą sprzedaży.
  6. Za wyjątkiem przypadku osobistego odbioru Towaru w punkcie stacjonarnym Towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
  7. Do przesyłki zawierającej Towar dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT – Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury.

 

§ 5 Koszty wysyłki. Płatność

 Na kwotę płatności, do której uiszczenia zobowiązany jest Kupujący, składa się wartość zamówionych Towarów oraz koszt wysyłki na terenie Polski.

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

- przelew bankowy na konto Sklepu;

- pobranie pocztowe;

- karta kredytowa;

- szybki przelew w systemie Przelewy24 lub Paypal.

  1. Sklep udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. W przypadku płatności za pomocą systemu Przelewy24 dane z formularza są automatycznie przekazywane do agenta rozliczeniowego za pośrednictwem systemu Przelewy24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  2. W celu zrealizowania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych agenta rozliczeniowego, zgodnie z określonymi przez agenta zasadami. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnianym przez system Przelewy24, płatność może zostać niezrealizowana.
  3. W przypadku płatności za pomocą systemu Paypal, klient zostaje przekierowany na stronę serwisu Paypal w celu dokonania płatności. Płatność jest realizowana zgodnie z zasadami określonymi przez serwis Paypal.
  4. Koszt wysyłki uzależniony jest od sposobu płatności oraz sposobu dostawy.
  5. Formy i aktualne koszty dostawy Towarów znajdują się TUTAJ.
  6. Po uprzednim uzgodnieniu ze Sklepem możliwy jest odbiór osobisty zamówionego Towaru w punkcie stacjonarnym pod adresem: ul. Gersona 28 30-818 Kraków. Odbiór osobisty następuje bez pobrania jakichkolwiek opłat za dostawę Towaru. Odbiór możliwy jest po otrzymaniu przez Klienta wiadomości email z informacją, że Towar jest gotowy do odbioru.
  7. Termin na dokonanie płatności za zamówiony Towar wynosi 14 dni od potwierdzenia skompletowania. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy Klient wybiera dostawę za pobraniem lub odbiór osobisty – wówczas dokonuje płatności przy odbiorze.

 

§ 6. Reklamacje

 Sklep obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad.

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sklepu, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie Kodeks cywilny.
  2. W sytuacji, gdy Towar posiada wadę, Klient – niezależnie od wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – może skorzystać z gwarancji producenta, na zasadach określonych przez producenta, jeśli taka gwarancja została udzielona. Roszczenia kierowane do producentów z tytułu gwarancji można zgłaszać za pośrednictwem Sklepu, korzystając z kanałów komunikacji wskazanych w ust. 5 poniżej.
  3. Jeśli Towar ma wady fizyczne lub prawne Klient ma prawo złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania Towaru.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:

- pisemnie na adres: ul. Gersona 28, 30-818 Kraków;

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sztab@exito.sklep.pl;

- osobiście pod adresem ul. Gersona 28, 30-818 Kraków.

  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) określenia przedmiotu reklamacji (Towaru) oraz przyczyn składania reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) sformułowania żądanego sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży przez Sprzedawcę (naprawa lub wymiana na Towar wolny od wad) lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
  2. Sklep zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację złożoną przez Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Nieudzielenie odpowiedzi we wskazanym terminie, uważa się za uznanie reklamacji. Odpowiedź na reklamację Sklep przekaże Klientowi w formie pisemnej lub wiadomością email, zgodnie z danymi udostępnionymi przez Klienta w procesie składania reklamacji.
  3. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sklep do reklamacji, lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie lub udostępnienie Towaru, Klient zostanie poproszony o dostarczenie Towaru na koszt Sklepu na adres: ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, lub jego udostępnienie w miejscu, w którym Towar się znajduje.

 

§ 7. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone:

- pisemnie na adres: ul. Gersona 28, 30-818 Kraków;

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sztab@exito.sklep.pl;

- osobiście pod adresem ul. Gersona 28, 30-818 Kraków.

  1. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.