Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Polityką prywatności, którą znajdziesz na dole strony internetowej naszego sklepu.
RYE FIELD MODEL 5001U - 1:35 Tiger I Pz.Kpfw. VI Ausf E Early 1943 North African Front - Tunisia
Opis
Plastikowy model do sklejania niemieckiego czołgu ciężkiego Tiger I. Wersja z frontu w Afryce.
Skala modelu: 1/35
Rye Field Model to nowoczesny chiński producent wysokiej jakości modeli do sklejania specjalizujący się w pojazdach militarnych. Modele firmy Rye Field Model zaskakują dużą ilością części i dbałością o detale. W ofercie znajdują się modele pojazdów w skali 1:35 a także dodatki do modeli w tej samej skali.
W skład zestawu wchodzą:
- ramki z częściami do sklejenia
- gąsienice z pojedynczych plastikowych ogniw
- części fototrawione i żywiczne
- instrukcja składania modelu wraz z prezentacją możliwych wersji malowania
- arkusz kalkomanii
Zestaw nie zawiera kleju i farb.
Model wymaga samodzielnego sklejenia części. W tym celu pomocna będzie instrukcja załączona do modelu, która przedstawia kolejność wycinania i sklejania części. Instrukcja zawiera też sugestie dotyczące wyboru farb do malowania zestawu. Ostatnim etapem budowy modelu jest naniesienie na jego powierzchnię kalkomanii dołączonych do zestawu zgodnie z przedstawionym schematem.
Do budowy modelu niezbędne będą następujące podstawowe narzędzia:
- cążki lub skalpel modelarski
- pilniki lub papier ścierny o kilku gradacjach
- pędzelki o różnej grubości
- klej modelarski do plastiku
- zestaw farb według instrukcji lub dobrany według potrzeb z pomocą pracownika naszego sklepu modelarskiego
Pz.Kpfw. VI (Sd.kfz. 181) Tiger (Tygrys) był ciężkim czołgiem niemieckim z okresu II Wojny Światowej.
Tygrys był uznawany za jeden z najlepszych czołgów swoich czasów. Był pojazdem potężnie opancerzonym (przedni pancerz do 120mm). Czołg, którego produkcję rozpoczęto w lipcu 1942 roku, stanowił ogromny krok naprzód w historii rozwoju niemieckiej broni pancernej. Jego parametry bojowe (zwłaszcza po licznych późniejszych modyfikacjach) przewyższały o niebo możliwości wszystkich czołgów niemieckich i alianckich. Jednocześnie pojazd drogi i czasochłonny w produkcji.
PzKpfw VI był, aż do czasu powstania jego nowszej wersji, „Królewskiego Tygrysa”, najpotężniejszym czołgiem Panzerwaffe, mogącym śmiało mierzyć się z każdym nieprzyjacielskim pojazdem, włączając w to rosyjski IS-2 czy amerykańskiego M26 Pershinga.
Czołg Tiger I miał być przede wszystkim skuteczny w walce z radzieckim T-34, dla których niemieckie PzKpfw III oraz PzKpfw IV nie stanowiły większego problemu. Jednakże Niemcy zauważyli, że T-34 można skutecznie zwalczać ogniem działa przeciwlotniczego Flak 36 kal.88 mm. Dlatego Tygrys otrzymał armatę KwK 36 L/56 kal. 88 mm, która była kopią działa Flak 36.Okazała się być jedną z najskuteczniejszych armat przeciwpancernych okresu II wojny światowej.
Czołg Tygrys I uczestniczył we wszystkich najważniejszych bitwach pancernych II Wojny Światowej, między innymi na froncie wschodnim, w Afryce czy w Normandii odnosząc wiele spektakularnych sukcesów. Pozostał w produkcji do 1944 roku kiedy został zastąpiony nową wersją Tiger II. Ogólnie w latach 1942-1944 wyprodukowano 1355 sztuk czołgu Pz.Kpfw.VI.
Dane techniczne czołgu Tygrys I :
- Długość (z lufą): 8,45m
- szerokość: 3,7m
- wysokość: 2,93m
- moc silnika: 700KM
- masa: 56,9 t, zasięg (po drodze): 100km
- prędkość maksymalna (po drodze): 38km/h
- uzbrojenie: 1 armata KwK 36 L/56 kal. 88 mm, 3 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm.
Atrybuty produktu
Skala | 1/35 |
Typ pojazdu | Czołgi |
Układ jezdny | Gąsienicowe |
Rodzaj | Wojskowe |
Okres | II wojna światowa |
Kraj | Niemcy |
Opinie o produkcie (0)
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
9,59 zł
Cena regularna:
10,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie, o ile są zgodne z regulaminem sklepu i nie zawierają linków do innych stron. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.