Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Polityką prywatności, którą znajdziesz na dole strony internetowej naszego sklepu.
Robo 200321 H0 - Zestaw 2 wagonów: pasażerski 609A i bar 113A PKP st. Wrocław z oświetleniem
Opis
Zestaw modeli wagonów pasażerskich rowerowo-osobowy typu 609A i pełen bar typu 113A, w malowaniu PKP - Polskich Kolei Państwowych.
Wykonane z elementów plastikowych i metalowych modele wagonów do kolejek elektrycznych w skali H0 czyli 1/87. Są miniaturami wagonów pasażerskich rowerowo-osobowy typu 609A i pełen bar typu 113A, Malowanie przedstawia wagony używane przez PKP - Polskie Koleje Państwowe w okresie epoki V czyli z lat 1990 - 2007.- numer katalogowy -200321
- stacja - Wrocław
- numer boczny wagonu 609A - 50 51 82-08 003-4 BDrdsu
- numer boczny wagonu 113A - 50 51 88-30 002-2 WRbd
- data rewizji - 30.09.2002
- zasilanie - prąd stały DC
- oświetlenie - wewnętrzne zamontowane fabrycznie
Wagony są pomalowane i gotowe do jazdy. Modele można używać w sterowaniu analogowym i cyfrowym.
Zestaw wagonów pasuje do składu wrocławskiego z epoki Vc: 244520(1), 222320(1), 222230(1), 212000(1), 211100(1), 211110(1).
Model wagonu barowego 113A wyposażony w pełni odwzorowany przeszklony bar, charakterystyczne listwy aluminiowe na barze, oznaczenie wagonu barowego na drzwiach przejściowych, pomiędzy wagonam i charakterystyczny napisem WARS nad barem i tylną ścianą przedziału barowego. Odwzorowano kształty stolików dla danej epoki, przedział magazynowy wraz z szafkami i półkami, przedział dla obsługi z 4 łóżkami w środku. Model ma zamontowane odbieraki prądu w wózkach jezdnych i wyprowadzone przewody zasilania do środka modelu, posiada 2 prądnice w wózkach jezdnych. Zostało zamontowane fabrycznie oświetlenie wnętrza z możliwością zainstalowania dekodera cyfrowegp MTC 21pin który umożliwia włączanie i wyłączanie oświetlenia z pozycji manipulatora sterującego pociągiem. Wagon jest wyposażony w tzw. krótkie sprzęgi bez przerwy pomiędzy nimi. Wagon jest wyposażony w tzw. krótkie sprzęgi bez przerwy pomiędzy nimi.
Model wagonu rowerowo-osobowego typu 609A wyposażony został w specjalnie zaprojektowane haki na rowery, rowery jako oddzielne elementy, elementy krat z blaszki do samodzielnego montażu. Odwzorowano kantorek dla obsługi i kierownika pociągu, półki bagażowe w przedziale bagażowym. Prześwit pomiędzy przedziałami taki jak w rzeczywistości. Model ma zamontowane odbieraki prądu w wózkach jezdnych i wyprowadzone przewody zasilania do środka modelu, posiada 2 prądnice w wózkach jezdnych. Zostało zamontowane fabrycznie oświetlenie wnętrza z możliwością zainstalowania dekodera cyfrowegp MTC 21pin który umożliwia włączanie i wyłączanie oświetlenia z pozycji manipulatora sterującego pociągiem. Wagon jest wyposażony w tzw. krótkie sprzęgi bez przerwy pomiędzy nimi Wagon jest wyposażony w tzw. krótkie sprzęgi bez przerwy pomiędzy nimi.
Wagony restauracyjne typu 113A były budowane w latach 1974-76
Zbudowano łączenie 230 sztuk. Wagony barowe typu 113A były budowane jako tzw. pół bary, ponieważ posiadały 3 przedziały 2 klasy i jeden przedział dla obsługi. Z początkiem lat 90 wagony te zostały przebudowywane na tzw. pełne bary: zlikwidowano przedziały 2 klasy, zostawiając przedział dla obsługi oraz jeden przedział jako magazyn, zwiększając jednocześnie przestrzeń barową o 2 przedziały. Warto dodać, że powstały również wagony restauracyjne, które różniły się od barowych tym, że posiłki były przynoszone do stolików, a nie zamawiane przy barze jak w przypadku tradycyjnych wagonów barowych. Wagony restauracyjne nie posiadały wysokich charakterystycznych stolików i hokerów tylko zwykłe stoliki i krzesła. Wagony typu 113A były przystosowane do jazdy poza granicami naszego kraju i często można było je spotkać w pociągach międzynarodowych przejeżdżających przez nasz kraj lub wyjeżdżających z Polski.
W latach 1981-82 ruszyła produkcja wagonów bagażowo - osobowych typu 609A.
Wagony te składały się z 4 przedziałów 2 klasy, które pozwoliły zwiększyć ilość miejsc w pociągu oraz korytarza bocznego, który pozwolił na swobodne przechodzenie pasażerów przez wagon i zamykany przedział bagażowy. Pozwoliło to na umieszczenie wagonu w dowolnym miejscu w składzie. Zbudowano ogółem 100 sztuk wagonów typu 609A. Z uwagi na zamontowane ogrzewanie parowe oraz elektryczne jednonapięciowe 3kV wagony te były przeznaczone tylko do ruchu krajowego.
Robo to polski producent wagonów kolejowych w skali H0 (1:87).
Ich oferta składa się z cystern i wagonów osobowych eksploatowanych przez PKP. Charakterystyczną ich cechą jest najwyższa staranność i dokładność odwzorowania nawet najdrobniejszych detali w tych modelach. Wagony osobowe ponadto występują w wersjach z zamontowanym oświetleniem. Modele ROBO należą do czołówki modeli kolejowych, trzeba jednak pamiętać, że są produkowane w ograniczonych ilościach.
Opinie o produkcie (0)
17,52 zł
Cena regularna:
21,90 zł
19,12 zł
Cena regularna:
23,90 zł
271,92 zł
Cena regularna:
319,90 zł
120,33 zł
Cena regularna:
171,90 zł
356,92 zł
Cena regularna:
419,90 zł
51,92 zł
Cena regularna:
64,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie, o ile są zgodne z regulaminem sklepu i nie zawierają linków do innych stron. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.